whatsapp-call
contact-us
instagram tiktok facebook-call

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אדריכלים בשרון

    אזור השרון מאופיין בקרבתו לים ובאקלים ממוזג ונוח.

    ניתן לחלק את אזור השרון לארבעה אזורים עיקריים:

    1. אזור החוף – מתחיל משפת הים ומגיע עד לרכס הכורכר המערבי. האזור כולל דיונות חול ולעיתים גם מי תהום, המשפיעים על תכנון יסודות הבית והמרתפים.
    2. השרון הצפוני – מתחיל במישור החוף הצפוני מאזור חדרה עד רכסי הכרמל. מאופיין באדמות חול אדום ובדיונות חול החודרות לפנים היבשה.
    3. השרון המזרחי – כולל אדמות סחף כבדות בעיקר טרה רוסה הניתנות לעיבוד חקלאי. אזור זה כולל בעיקר ישובים של בני מיעוטים ותיקים.
    4. השרון המרכזי כולל את השטח המשתרע מנתניה ועד הירקון. השטח מאופיין באדמות חמרה, המהוות אתגר להיבטים הקשורים בחלחול, ניקוז ובניית יסודות יציבים לבתים.

    משרד אדריכלים בשרון ידע להתחשב בסוג הקרקע, בהתאם למיקום הגאוגרפי, בו נמצא המגרש שעליו מתוכננת הבניה.

    אדריכלים מומלצים בשרון

    ברוב אזורי השרון הבנייה השולטת היא של בתים פרטיים, וילות יוקר ודו משפחתיים. אדריכלית בשרון מנוסה מנצלת את ההיכרות עם הסביבה לטובת תכנון בית המשתלב עם השטח. הכנסת הטבע פנימה לתוך הבית, יוצר קשר ישיר בלתי אמצעי, בין החוץ ופנים הבית. שילוב של חומרים טבעיים יוצרים הרגשה של נינוחות וחמימות נעימה.

    משרד אדריכלים בשרון, מכיר מטבע הדברים לעומק את הוועדות באזור כגון: ישובי הברון, פרדס חנה-כרכור, חדרה, שרונים, נתניה, חוף השרון, רעננה, וכפר-סבא. לכן רצוי לעבוד עם משרד אדריכלים בשרון, שיש לו היכרות עם הוועדות השונות בשרון. משרד למגבלות התכנון ודרישות הוועדות השונות.

    אדריכלית בשרון – מושית פסטמן

    סגנון הבנייה של אדריכלים בשרון הוא מגוון, וכלל סגנונות עיצוביים כגון: כפרי, מודרני, היטקסטי, רטרו, ובהרבה מקרים יהיה גם שילוב של מספר סגנונות. באזורי המושבים, שולטת הבניה הכפרית, אך בשנים האחרונות הסגנון המודרני תופס תאוצה גם באיזורים אלו.

    אדריכלית בשרון תדע לשלב בין הסגנונות השונים, ולהתאים אותם ללקוחות וגם לסביבה שבה הבית עומד להיבנות.

    משרד אדריכלות מושית פסטמן הפך בשנים האחרונות לבחירתם המועדפת של תושבי השרון.

    מושית פסטמן בעלת משרד אדריכלים בחדרה. במהלך השנים מושית פסטמן מלווה עשרות משפחות בדרכם אל בית חלומותיהם משלב רכישת המגרש, עבור אל שלב התכנון ועד גמר העבודות וכניסת הלקוחות לביתם החדש.

    הלקוח במרכז, זה המוטו של משרד האדריכלות של מושית פסטמן ועובד ללא הפסק על מנת למקסם ככל האפשר את הפוטנציאל של המגרש ביצירתיות ובהרמוניה בין החוץ לפנים, תוך שילוב של פונקציונאלית, פרקטיות ואסתטיקה.

    משרד אדריכלים מושית פסטמן, מעודכן בכל הטרנדים הבולטים בעולם האדריכלות, הטכנולוגיה העדכנית בתחומי הבנייה, חומרי הגלם והעיצוב. כל הטרנדים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר, מוטמעים בעבודה השוטפת בכל פרויקט אדריכל, המתכונן במשרד.

    אם קניתם מגרש או בבעלותכם מגרש באזור השרון, אם אתם מתכננים לבנות או לשפץ בית, באיזור בשרון, ולהגשים את חלום הבית, עליו חלמתם, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את משרד האדריכלים הנכון ביותר עבורכם, שיידע ללוות אתכם בתהליך תוך הקשבה ומקצועיות, עד שתוכלו להיכנס לבית חלומותיכם. אדריכלית בשרון, מושית פסטמן המתמחה בתכנון ועיצוב בתי יוקרה, וילות ודו משפחתיים, תלווה אתכם יד ביד לאורך כל התהליך, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

    אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-2749727.

    אדריכלים מומלצים בשרון והסביבה

    אדריכל הוא איש מקצוע חשוב מאד שחייב לקחת חלק בתהליכים של תכנון ובניית בתים או מבנים מכל הסוגים. האדריכלות היא תחום מגוון שיש בו גם התייחסות לתכנון של בתים או נכסים שמיועדים למגורים, גם למשרדים או בנייני עסקים ותעשייה וגם לתכנון של נוף וגינות. כאשר מחפשים למשל משרד אדריכלים בשרון חשוב לוודא שאכן המשרד מציע את השירותים הדרושים וחשוב לא פחות לבחון לעומק את הניסיון והידע של האדריכלים. בחירה של אדריכל חייבת להיות מוקפדת ומושכלת על מנת שהוא אכן יצליח להבין מה הלקוח רוצה ורואה בעיני רוחו וכך יוכל להציע שירותים מותאמים ולהגשים עבור הלקוח את החלומות.

    למה לבחור משרד אדריכלים בשרון?

    כאשר לקוח נפגש עם אדריכל ויוצא איתו לדרך בדמות תהליך אדריכלי מ- א' עד ת' – הם ייפגשו לא אחת ולכן יהיה זה נוח עבור שניהם שהמשרד של האדריכל יהיה ממוקם לא רחוק ממקום המגורים של הלקוח או מהמקום שבו נמצא אתר העבודה המדובר. אדריכלים בשרון, אם כך, יכולים להציע שירותים ללקוחות בכל הארץ, שכן בדרך כלל נוח להגיע לאזור השרון מכל הארץ לאחר נסיעה לא ארוכה. כך נוח לקבוע פגישות, להגיע מדי פעם אל האתר כדי להתרשם מהתקדמות העבודה וכמובן לקבל ביחד את כל ההחלטות נדרשות בנוגע לפרויקט.

    החשיבות של עבודה עם אדריכל שבוחרים בתבונה

    אדריכלים הם אנשי מקצוע שיש להם ידע רב ונרחב והם יכולים להיות לעזר רב עבור הלקוחות שלהם. כדאי לבחור משרד אדריכלים שייתן מענה למגוון סגנונות עיצוביים נרחבים. כאשר נפגשים עם אדריכלים בשרון חשוב מאד לבדוק, האם למשרד האדריכלים יש ניסיון עם הסגנון אותו הלקוח מעדיף.  וכך לוודא אכן הם יהיו אלה שמתאימים ללוות פרויקט זה או אחר של הלקוח. לאחר שבוחרים בקפידה – אפשר להיות בטוחים שהבחירה תהיה ראויה.

    במשרד האדריכלות מושית פסטמן מתמחים בתכנון ועיצוב בתי יוקרה, דירות מגורים ייחודיות ובתים פרטיים ומומלץ להגיע להתרשם מפרויקטים שהסתיימו ומהרבה לקוחות מרוצים.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנטהאוז

      פנטהאוז הוא דירה גדולה מאד, הנמצאת בקומה העליונה של בניין מגורים. זאת דירה בעלת חללים רחבים במיוחד ועם מרפסת או...

      המשך קריאה
      עיצוב בתים יוקרתיים

      תכנון ועיצוב של בית יוקרתי הם משימות מאתגרות במיוחד, שכן מדובר בבית ייחודי שלא מתכננים כל יום. גם אדריכלים מנוסים...

      המשך קריאה
      Skip to content