whatsapp-call
contact-us
instagram tiktok facebook-call

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אדריכלות כפרית מודרנית

    עולם האדריכלות והעיצוב עובר בשנים האחרונות מהפכה וצובר תאוצה רבה, אנו רואים לא מעט משפחות אשר בוחרות לעצב בית קיים ו/או לתכנן בית חדש בעיצובים שונים. אחת השיטות העיצוביות והאדריכליות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות היא אדריכלות כפרית מודרנית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך משרד אדריכלות מושית פסטמן פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

    מהו סגנון אדריכלות כפרית מודרנית?

    אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי "אדריכלות כפרית מודרנית" יחד עם זאת אתם לבטח תוהים מה זה אומר. כאשר אנחנו מדברים על סוג זה של אדריכלות אנו מדברים על תכנון אשר משלב בין אמנות בתחום העיצוב המודרני, הכוללת תכנון איכותי וחכם, לבין הסגנון הכפרי כשלעצמו נחשב אחד הסגנונות המבוקשים ביותר. דרך אדריכלות זו ניתן ליהנות משני הסגנונות בו זמנית.

    מה מייחד בתים בסגנון כפרי מודרני?

    בתים בסגנון כפרי מודרני הפכו בשנים האחרונות לנפוצים יותר ואף לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משפחות בישראל. אחד מן הדברים שמייחדים בתים אלו הם היכולת שלהם לשלב בין החמימות והפשטות של עולם העיצוב הכפרי לבין המודרניות והטרנדים העולמיים והחדשנים. כל אלו יוצרים מראה עיצובי מרהיב, פונקציונאלי, מודרני, חם וחכם.

    אדריכלות כפרית מודרנית, מאופיינת בשילוב של גגות רעפים ותקרת עץ חשופה, מתוך הבית וגם מבחוץ. אדריכלות זו מאופיינת בעיטורים כגון: עמודים דקורטיביים בחזיתות המטבח, דלתות מעוצבות עם חריטות וצבועות בצבע בתנור (שלייפלק).

    באדריכלות זו ישנו שילוב של צבעים חמים, המאפיינים את האדריכלות הכפרית בשילוב עם צבעים קרים מתחום האדריכלות המודרנית. באדריכלות בסגנון זה, אנו משלבים חומרים שונים היוצרים ביחד הרמוניה של תחושה חמה ונקיה. מי אמר שצריך לבחור או כפרי או מודרני שאפשר גם וגם?

    מה הופך את האדריכלות הכפרית לסגנון פופולרי?

    אדריכלות כפרית כבר משחר ההיסטוריה נבחרה לסגנון האהוב ביותר מאחר והיא משדרת באופן טבעי חמימות, ביתיות ופשטות. סגנון אדריכלות זה טומן בחובו לא מעט אתגרים עיצוביים אך אם נעשה בצורה נכונה אין מן הנמנע שכל מי שיגיע אליכם יהיה פעור פה. הכניסה של המודרניות לעולם הכפריות גרמה לעיצוב הכפרי לעלות מדרגה ואף שידרגה אותו אלפי מונים.

    איך בוחרים אדריכל מתאים שמתמחה בתחום?

    בחירת אדריכל המתמחה באדריכלות כפרית מודרנית היא לא מלאכה פשוטה יחד עם זאת ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור אדריכל המתמחה במלאכת אדריכלות כפרית מודרנית:

    • ניסיון, ותק ומוניטין – כאשר אנחנו בוחרים אדריכל המתמחה בתחום אנו נרצה לעבוד עם אדריכל בעל ניסיון וותק בתחום האדריכלות והעיצוב. כמו כן אנו נרצה לבדוק כי אותו אדריכל צבר מוניטין הן בעולמות עיצוב הפנים והן בעולמות האדריכלות.
    • תיק עבודות – אין טוב יותר ממראה עיניים, כל משרד אדריכלות אשר מכבד את עצמו מחזיק בתיק עבודות של עבודות שונות אותן עשה במרוצת השנים. אנו מציעים לכם להציץ מעט בתיק העבודות של אותם אדריכלים.
    • התמחות באדריכלות כפרית מודרנית – בדקו כי לאדריכל איתו אתם עובדים יש ניסיון הן באדריכלות כפרית והן באדריכלות מודרנית, ובשילוב ביניהם, כולל התמחות בעיצוב פנים המבטא סגנון עיצובי זה.

    מדוע מומלץ לפנות לאדריכלית מושית פסטמן לתכנון אדריכלי כפרי?

    משרד אדריכלות מושית פסטמן הינו אחד מן משרדי האדריכלות המובילים בארץ, המשרד כיום נותן מעטפת מלאה ומתמחה בכל הקשור לעיצוב ותכנון בתים בסגנון אדריכלי כפרי ובסגנונות רבים נוספים. בנוסף לשירותי התכנון והעיצוב אשר ניתנים במסגרת עבודת המשרד, ניתן מענה בכל הקשור להיתרי בנייה, שינוי תב"ע, ליווי אדריכלי, אדריכלות נוף וייעוץ לבחירת מגרשים לבניה עצמית.

    מושית פסטמן ידועה ביצירתיות ויחסי אנוש מעולים וביכולת לספק עבורכם פתרונות עיצוב ייחודיים ומתקדמים אשר ישדרגו את איכות החיים שלכם ויקדמו אותה אלפי מונים. המשרד שם לו לדגש מתן יחס אישי, התאמה אישית לצרכי הלקוח, מקצועיות ומיומנות.

    אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון – זה הזמן שלכם לבחור מושית פסטמן.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנטהאוז

      פנטהאוז הוא דירה גדולה מאד, הנמצאת בקומה העליונה של בניין מגורים. זאת דירה בעלת חללים רחבים במיוחד ועם מרפסת או...

      המשך קריאה
      עיצוב בתים יוקרתיים

      תכנון ועיצוב של בית יוקרתי הם משימות מאתגרות במיוחד, שכן מדובר בבית ייחודי שלא מתכננים כל יום. גם אדריכלים מנוסים...

      המשך קריאה
      Skip to content