whatsapp-call
contact-us
instagram tiktok facebook-call

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עיצוב פנים יוקרתי

    בשנים האחרונות אנו רואים מאות אלפי בעלי נכסים בישראל אשר בוחרים לקחת את הנכס שלהם צעד אחד קדימה ולהגשים את כל החלומות שלהם תוך כדי עיצוב פנים המשדר יוקרה, מודרניות, אלגנטיות ויוקרה ללא פשרות. עיצוב פנים יוקרתי הינה מלאכה לא פשוטה במיוחד אשר דורשת מיומנות, מקצועיות ולא מעט יצירתיות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – מושית פסטמן משרד אדריכלות ועיצוב פנים פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

    מה מאפיין עיצוב פנים יוקרתי?

    אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי "עיצוב פנים יוקרתי" אך יחד עם זאת אתם תוהים מה הלכה למעשה זה אומר. אנשים רבים נוטים לחשוב כי "יוקרתי" הוא המחיר שאתם הולכים לשלם אך לא זוהי הסיבה שבגללה נקראת שיטת העיצוב כך. כאשר אנחנו מדברים על יוקרה אנו מדברים על תכונות העיצוב והמראה הכולל אותו הבית ישדר בסוף. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים יוקרתי אנו צריכים לאפיין את הצרכים של הלקוח ואת החלל לפרטי פרטים.

    מה הייחוד של עיצוב פנים יוקרתי?

    עיצוב פנים יוקרתי הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל, שיטת עיצוב זה טומנת בחובה לא מעט אתגרים, דיוק מקסימלי, מיומנות ומקצועיות ללא פשרות. אנו רואים שימוש בלא מעט אספקטים שונים אשר מייחדים עיצוב פנים יוקרתי משאר מלאכות עיצוב הפנים השונות. ביניהם ניתן לראות:

    • עבודה עם חומרי גלם איכותיים – אחד הייחודים הבולטים ביותר של מלאכת עיצוב זו הוא עבודה עם חומרי גלם איכותיים ויוקרתיים העומדים בתווי התקן המחמירים ביותר, כל חומרי הגלם הינם חומרי גלם של חברות בעלות מוניטין בתחום והינן מתאפיינות בעמידותן ובשלל יתרונות אחרים.
    • עבודה עם משרד אדריכלות ועיצוב יוקרתי ובעל ניסיון – עיצוב פנים יוקרתי לרוב לא יעשה עם משרד אדריכלות ו/או עם אדריכל עצמאי ללא ניסיון בתחום העיצוב היוקרתי, במהלך מלאכה זו אתם תעבדו עם חברה אדריכלית המתמחה בתחום אשר תתן לכם מעטפת מלאה וליווי לאורך כל הדרך מה שישדרג את החוויה שלכם אלפי מונים.
    • פונקציונאליות זה שם המשחק – חלק בלתי נפרד מן עיצוב פנים יוקרתי הוא הפונקציונאליות של העיצוב, בעיצוב זה אנו נשים דגש על הפיכה של מוצרים לחכמים יותר ופונקציונאליים הרבה יותר. שימוש נכון במוצרים פונקציונאליים הופך לא מעט מלאכות בבית לקלות לביצוע.
    • איפיון של החלל תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר – עיצוב פנים יוקרתי דורש אפיון נכון של החלל עד כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר, אפיון איכותני ומותאם אישית עבורכם הוא עוד צעד בדרך להגשמת החלום והגעה אל בית מודרני, יוקרתי ופונקציונאלי.
    • בחירה נכונה של אלמנטי תאורה לחלל – אין זה משנה אם אנחנו מדברים על עיצובי יוקרה או עיצוב פנים ככלל, אחד הדברים החשובים ביותר בכל מלאכת עיצוב הוא התאורה. תאורה עוזרת לנו לשים במרכז אלמנטים מסוימים ואף לעמעם אלמנטים אחרים אשר עליהם לא נרצה לשים דגש. תאורה נכונה לחלל עושה את השינוי ויש להתאים תאורה לכל חלל בנפרד – סלון, מטבח, פינת אוכל, חדר עבודה, חדר שינה, מרפסת ועוד.

    איך עיצוב יוקרתי משדרג את הבית?

    עבודה עם חומרי גלם איכותיים, חתירה לפונקציונאליות והפיכת הבית לחכם ופשוט, תאורה איכותנית ואיפיון נכון של החלל הם אלו שלוקחים את הבית שלכם ומשדרגים אותו אלפי מונים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. אם הגעתם על מנת להגשים חלום אין מן הנמנע שעיצוב יוקרתי הוא הבחירה הטבעית עבורכם.

    איך בוחרים אדריכל לעיצוב פנים יוקרתי של הבית?

    בחירת אדריכל לעיצוב פנים יוקרתי של הבית היא מלאכה לא פשוטה, בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את האדריכל הטוב ביותר עבורכם:

    • ניסיון לצד ותק – אחד הדברים החשובים עליהם אנו נרצה לשים דגש כאשר אנחנו בוחרים אדריכל לשם עיצוב יוקרתי של הבית הם הניסיון לצד הותק של אותו בעל מקצוע. אדריכל בעל ניסיון ו-ותק בתחום יודע איך לגשת למלאכה בצורה נכונה, כמו כן יודע לפעול תוך כדי תנועה בצורה יצירתית ולעמוד אל מול כל בעיה אשר עלולה לצוץ.
    • מוניטין בתחום – אם אתם עובדים מספר שנים בתחום אין מן הנמנע שיצרתם לעצמכם כבר מוניטין, בדקו כי החברה איתה אתם עובדים הינה בעלת מוניטין בתחום עיצוב הפנים בדגש על עיצוב פנים יוקרתי. מוניטין טוב יכול להעיד לנו על מנגנוני חברה אשר עובדים בצורה נכונה.
    • תיק עבודות – על טעם ועל ריח אין מה להתווכח על זה כולם יסכימו, בקשו לראות את תיק העבודות של החברה. כמו כן תוכלו לבקש להגיע עצמאית אל מקומות בהם החברה ביצעה עיצוב פנים יוקרתי – כך תוכלו לקבל אינדיקציה לפועלה של החברה ואיכות העבודה שנעשתה.
    • אפיון והתאמה אישית – אתם מגשימים את אחד החלומות הכי גדולים שלכם ומעצבים את הבית שלכם בצורה יוקרתית, בדקו כי החברה איתה אתם עובדים נותנת לכם את האפשרות להציג את הצד שלכם ובונה יחד איתכם אפיון המותאם לצרכים שלכם, לחלומות שלכם ולחלל שלכם. החברה צריכה להתייחס לכל פרט הכי קטן בחלל במטרה להעצים אותו להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מן העיצוב היוקרתי של הבית.

    מדוע מומלץ לבחור באדריכלית מושית פסטמן לעיצוב פנים יוקרתי?

    משרד אדריכלות מושית פסטמן הינו אחד מן משרדי האדריכלות המובילים כיום בארץ, המשרד מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים לצד דירות ובתי יוקרה. לצד שירותי העיצוב המשרד מעניק שירותי אדריכלות להיתרי בנייה, שינוי תב"ע וליווי אדריכלי תוך כדי מעטפת 360 מלאה.

    המשרד חרט על דגלו להקפיד על הפרטים הקטנים ביותר תוך כדי מתן פתרונות יצירתיים תוך כדי תנועה בכדי שתוכלו ליהנות מאיכות חיים וסביבת מגורים מושלמת, כמו כן המשרד שם דגש על יחס אישי והקשבה לצרכי הלקוח. יחד עם יחס אנושי, ניסיון רב בעולם העיצוב והאדריכלות ותכנון פרקטי ניתן להגיע לתוצאות מדהימות.

    אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ – זה הזמן לבחור במשרד אדריכלות מושית פסטמן.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנטהאוז

      פנטהאוז הוא דירה גדולה מאד, הנמצאת בקומה העליונה של בניין מגורים. זאת דירה בעלת חללים רחבים במיוחד ועם מרפסת או...

      המשך קריאה
      עיצוב בתים יוקרתיים

      תכנון ועיצוב של בית יוקרתי הם משימות מאתגרות במיוחד, שכן מדובר בבית ייחודי שלא מתכננים כל יום. גם אדריכלים מנוסים...

      המשך קריאה
      Skip to content